بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

25 Eylül 2009 Cuma

Nesquikli Toplar

tarif portakal ağacına ait aynen yayınlıyorum…

Malzemeler:

1 paket (175gr) pötibör bisküvi,

un haline getirilmiş (rondodan geçirdim)

125gr tereyağı,

eritilmiş (margarin kullandım)

100 gr hindistan cevizi( yaklaşık 4 yemek kaşığı kullandım)

1 su bardağı ceviz içi, dövülmüş

3 yemek kaşığı toz nesquik

1 su bardağı süt

3 yemek kaşığı pudra şekeri

ayrıca topları bulamak için 30 gr hindistan cevizi(6 hatta 7 yemek kaşığı kullandım)Hazırlanması:

Topları bulayacağınız hindistan cevizi haricindeki tüm malzemeyi iyice karıştırın. Karışımı biraz katılaşması için buzdolabında bekletin.Katılaşan karışımdan parçalar alıp top şekli verin ve hindistan cevizine bulayın.


2 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ellerine sağlık canım,enfes görünüyorlar:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BENDE YAPACAGIM BU TOPLARDAN .ELLERİNE SAĞLIK

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri