بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

25 Eylül 2009 Cuma

Dereotlu Peynirli Kek


Malzemeler: 3 yumurta,
1 su bar.rendelenmiş kaşar peyniri,
1 su bar. beyaz peynir,
1 tutam dereotu,
1 pak.kabartma tozu,
1 su bar.sıvıyağ,
1 çay bar.süt,
1 tatlı kaş.tuz,
aldığı kadar un
Yapılışı:
Karıştırma kabına yumurta, süt, sıvıyağ koyup çırpma teliyle karıştırdım. Sonra ince kıyılmış dereotunu , rendelenmiş peynirleri ekleyip tekrar karıştırdım ardından aldığı kadar unu, kabartma tozu ve tuzu ekleyip biraz katı hale gelene kadar karıştırdım. Kek kalıbımı margarinle yağalayıp birazda un serpip kek harcımı boşalttım. Üzerini kaşıkla düzeltip önceden ısıttığım 170 C fırında yaklaşık 30 dk pişirdim

1 yorum:

Unknown dedi ki...

tuzlu tatları hep sevmişimdir.bu kek tam bana göreymiş.ellerine saglık.

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri