بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

22 Eylül 2009 Salı

Doğum Günü...

Son anda öğrenilmiş bir doğum günü için hazırlanmış pastadır ve çok övgü almıştır...
Şuan çok uzaklarda olan eltimin doğumgünü pastasıydı,canım benim ne de çok sevinmiştin görünce..doğumgününü unuttum sanmıştın:))
Eşinle,evlatlarında ve hep birlikte daha nice hayırlı yıllara inşallah,sevgilerler...

Malz.
1 pandispanya keki
1 kakaolu puding
1litre süt
yarım paket çikolata sos
1 paket kremşanti
damla çikolata

Hazırlanışı
Kekimizi yarım su bardağı sütle ıslatıyoruz ve pudingi 3 su bar.sütle pişirip yarısını ilk kata sürüp üzerine damla çikolata koyup, üst kapağı kapatıyorum ve çikolata sosu 2 su bardağı sütle hazırlayıp üzerini komple kaplıyorum(kenarlarıda) ve en son yarım su bardağı sütle 1 paket krem şantiyi hazırlayıp,şanti poşetiyle resimdeki gibi süsleyip bolca damla çikolatayla son hamlemi yapıyorum:) afiyet olsun...

1 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ne kadar düşüncelisin ne güzel pasta yapmışsın ellerine sağlık

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri