بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

25 Eylül 2009 Cuma

Kuru Üzümlü-Tarçınlı-Portakallı Kurabiye

Malzemeler.
1 paket margarin,4 yumurta,1 su bar.şeker,1 paket kabartma tozu,1 tatlı kaşığı tarçın,1 portakalın kabuğu,1 çaybardağı kuru üzüm(bende bol miktarda olunca daha fazla kullandım:) ),alabildiği kadar un,1 çay bardağı toz şeker,üzerine pudra şekeri ve tarçınYapılışı. Kuru üzümlerin saplarını ayıklayıp sıcak suya bıraktım ve yumurtanın birinin akını ayırdım üzeri için.tüm malzemeyi karıştırdım en son kuru üzümleri ekledim (aslında Hatice'nin tarifinde 5 su bardağı un vardı ama hamur daha fazla istiyor, ele yapışmayan bir hamur olması için ayarlamayı siz kendinize göre yapabilirsiniz)Fırınımı 180 C ye getirip hamurumdan minik bezeler koparıp önce yumurta akına sonra şekere batırıp yağlı kağıt serdiğim tepsime dizdim, üzerleri hafif kızarana kadar pişirdim..bakalım yarınki misafirler beğenecekler mi???Not:Tarifin orjinalinde ceviz de vardı ama evde yoktu ben ekleyemedim ve şekilleri Hatice'nin fotosundaki gibi yuvarlak olmadı benimkiler sanki meteor parçası gibi oldu ama tadına kızım ve eşim bayıldı tabi bendee :))Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri