بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

29 Ekim 2009 Perşembe

Çakırlar' da kahvaltı keyfi...

*Kahvaltı soframız ve tereyağlı,kaşarlı bazlama...

*Gözleme..

* Köy yumurtası (sabah yumurtayan tavuklar hemen yanımızdaydı :) )


Selamlar, daha önce bahsettiğim ve bu aralar müptelası olduğumuz Antalya merkez'den 30 dk uzaklıkta doğanın tam orta yeri ,sakin, sessiz ve ailecek gidilebilen kahvaltı, piknik vs. yeri Çakırlar(biz kahvaltıyı tercih ediyoruz malum eşimin işi dolayısıyla..) ... sanırım fazla söze gerek yok resimler anlatıyor herşeyi ve aç karna çekilebilecek en güzel ve en fazla resim bu kadardı... lakin öyle açtım ki ve bazlamadan ve yumurtadan gelen o tereyağı kokusu... gözlemelerden gelen sıcacık duman...
Selam ve dua ile kalın...

10 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

ooooo tuba ben kaçırmışım bu yazını gece gece canım çekti valla nefis yahu sanki kokusu geldi gözlemenin:)))bozlama nasıl birşey ilkez duydum sanırım ama krepe benziyor sanırım yada akıtma derler bizim orda......

bu arada içli köfteye bayılırım biyerim şişçek diye kapatım sayfayı:))ama birtürü beceremiyorum yapmasını vazgeçtim hazır alıp yiyoz:)))benimkiler hep dağılıyoda içli köfteden hiç eser kalmıyo malzeme helak oluyo:))eşimde hayatım canımız isterse biz çarşıdan alırız sen zahmet etme diyor,kibar yolla napsın adam okadar kıyma çöpe gidiyor:)))

makbule dedi ki...

oooooooooh aç karnına hiç bakılcak gibi değil doğrusu ben kahvaltı yapmaya gidiyorum şeker :)

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Tubacım valla bu yoruma ohh diyerek başlamak geliyor insanın içinden:))..
Bu ne güzel görüntüdür böyle. Özellikle bazlamaya bayıldım.
Afiyetler olsun canım:).
Sevgiler..
aslı

tub@ dedi ki...

Meraklı beticim yanında bi gösteren tarif eden olsa inan birazda el pratikliği varsa oldukca kolay oluyor :)bu arada bazlama farklı bir mayalı hamur ikiye bölüyorlar ve arasına büyük parçalarla kaşar peyniri koyuluyor ve bol...tereyağı... sacın üzerinde pişiyor tabi...

Makbule'cim gel beraber gidelim tatlım :)

Aslı'cım bazlama yemesi de öyle güzel bişey ki...

fatma dedi ki...

tuba afiyet şeker olsun löp löp et olsun şaka şaka ben burda bayıldım çok güzeller tereyag yemem ama çok güzel görünüyorlar

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

bilmezmiyim o kahvaltıyı..malum bende keyf-i kahvaltı diye paylaşmıştım..daha sonra teyağlı bazlamdan evde yaptım bir kaç kez..ama çakırların pabucunu dama atacak bir yer buldum:)afiyet olsun canım..sevgiler..

pelince dedi ki...

Enfesss,afiyetler olsun....

rumma dedi ki...

Canım tam bir ziyafet olmuş yumurta bile ne kadar iştah açıcı duruyor burdan bakınca bilemezsin..:)

Bir sabahta hazır gelsin şu kahvaltı ayağımıza değilmi..:)

sevgiler

Gülay dedi ki...

Tuba'cım merhaba,bende diyorum bu kahvaltı bana tanıdık geliyor.Ne güzel antalyadan bir blog sahibini buldum.Bende antalyada oturuyorum,seninle tanışmak isterdim.Yaşına göre çok beceriklisin,tariflerin çok güzel,ellerine sağlık.Arkadaş olarak ekliyecektim ama malesef blogcuda olduğum için sadece blogcular ekleyebiliyorum.Sevgiler.

hunerlieller dedi ki...

selam.ziyaretiniz için teşekkürler.çakırlarda kahvaltıya bayılırım.helede sahanda köy yumurtasına.bende antalyada yaşıyorum:)bazen haftasonları gideriz hemde pazar alışverişi yaparız.herşey tazecik oluyor.sevgiyle kalın...

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri