بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

15 Şubat 2010 Pazartesi

Beyaz(Normal) Ekmek



Bir önceki postumda ekmek makinemin geldiğini ve kutuyu açmak için sabırsızlandığımı söylemiştim ve bu sabah mis gibi ekmek kokusuyla güne başlamak, kahvaltıda kekikli zeytinyağına sımcıcacım ekmeğimi banmak öyle güzel oldu ki :)
Bu arada yeni şablonumda emeği geçen sevgili arkadaşım GeCe'ye tekrar teşekkür ediyorum :)
Ayıptır söylemesi, kendisinin yapmış olduğu çekilişte kazandım efendim :)
Aslında böyle çekilişmiş vs.olaylarda hiç şansım yoktur ama kısmet işte :)

Ekmeğimin tarifine gelince o kadar kolay ki, tüm malzemeleri geceden içine koydum ve sabaha hazır :)

Malzemeler(700 gr.ekmek için)

* 1 kap su
* yarım kap ılık süt
* 2 küçük kaşık tuz
* 2 küçük kaşık toz şeker
* 2 yemek kaşığı sıvıyağ
* 3 kap un
* 2 küçük kaşık toz maya(pakmaya kullandım)

Yapılışı

1. Tüm malzemeleri makineye koydum(sıvılar önce), ve sabah olmasını istediğim saate ayarlayıp, kapağı kapattım.

2. Makineniz yoksa tüm malzemeyi yoğurup 1-2 saat mayalandırıp, şekil verip fırında pişirin.

Afiyet olsun :)

(makinem ise Sinbo 4705 )

32 yorum:

aleyna dedi ki...

bacım yeni şablonun hayırlı olsun.güzel olmuş.makinenide güle güle kullan.güzel güzel mamalar sezoşa.A.E.O

susamcorekotuFeriha dedi ki...

tubacım ekmek nefis olmuş güzel kabarmış, makinada yaptığımda bazı problemler yaşadım ama yine de kolaylık oluyor değilmi şifalar olsun sevgilerimle

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ekmek harika görünüyor, ellerine sağlık. Makineni güzel günlerde kullanman dileğiyle... Sevgiler.

eldivenlerim dedi ki...

ekmek makinasını güle güle kullanıver;) çok ama çoook lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hayırlı olsun canım:) benimde şimdi çavdar ekmeğim pişiyo,sabahda çikolatalı pişcek:)

ellerine sağlıkkk..

meleginmarifetleri dedi ki...

Makinanı güzel günlerde kuulan hep inşallah.
Ekmek harika görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler.

rumma dedi ki...

Canım makineni hayırlı günlerde kullanasın inşaallah..

Yeni şablonuna bayıldım, fotoğrafların büyük boy olması ne kadar değiştirmiş havasını bloğun..:)

sevgiler canım

sarmaşık dedi ki...

Tuba şablonunu çok sevdim, ben de yenilik yapmak istiyorum şimdi seni de görünce iyice heveslendim :)

Makinen de ilk ekmeğin de hayırlı olsun :) gerçekten ev ekmeği gibisi yok ve makine işleri çok kolaylaştırıyor. Ben de annem yer kaplar dediği için hala alamadım! ama sonunda ben galip geleceğim inşallah :) Elcağızlarına sağlık :)

Pembe Tatlar dedi ki...

bitanem hayırlı olsun makinan ellerine sağlık mis gibi koktuğundan eminim...

Adsız dedi ki...

makinen hayırlı uğurlu olsun..miss gibi görünüyor ekmekte:)

Adsız dedi ki...

hAyirli ugurlu olsun sablonun ablcim....cok güzel olmus...

Ekmek himmm miss gibi...

Ellerine saglik...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hAyirli ugurlu olsun sablonun ablcim....cok güzel olmus...

Ekmek himmm miss gibi...

Ellerine saglik...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hAyirli ugurlu olsun sablonun ablcim....cok güzel olmus...

Ekmek himmm miss gibi...

Ellerine saglik...

Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

makinani güzel günlerde kullan ekmek iyi kabarmis yumusacik,mis gibi kokmustur ben bir dilim alip üstüne söööle kalin bir sekilde nutella sürmeyi cok isterdim

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik afiyetler olsun. Cok güzel kabarmis ben makinemi hic daha kullanmadim denemeklezim sevgiler öptüm.

CAHİDE dedi ki...

Öncelikle söyleyeyim şablon harika olmuş,güle güle kullan canım.
O fotoğrafta ki pişkin surat kime ait çabuk söyle:))
şaka bir yana ekmeğin müthiş gözüküyor.Bu ekmek makinasına iyice heveslendim alsam mı ne yapsam?
Ellerin dert görmesin güzel yüreklim...

Adsız dedi ki...

Tubacığım,ekmek nefis olmuş,gerçekten makina rahatlıktır,ancak biz kalabalığız,bize yetermi bilmiyorum :)
sevgilerimle...

HÜLYA dedi ki...

güle güle kullan canım ... afiyetle tüketin ekmeklerinizi

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim ellerine saglık
nefis olmuş..

Unknown dedi ki...

Tubacığım ekmek makinanı aldın başladın taze ve katkısız ekmek imalatına .....
oh yesin bakalım sezanur hanımcık yarasın ....
benim de niyetim var ama kesinleştiremiyorum bi türlü ..
taze taze ekmekler olacak ya ekmek tüketimimiz artarsa diye korkuyorum bizim küçük adamlar ve babamız maşallah iştahlılar ..
neyse bi müddet daha sen yap yayınla biz sonra karar verelim bari ..
Afiyet bal şeker olsun inşallah...

Narince dedi ki...

Tubacığım şablonun çok güzel olmuş, fotoğraflar da büyük büyük. Ekmek makinesi aldıracaksınız bana sonunda, nasıl güzel olmuş ekmeğin, kıskandım bak. Ellerine sağlık.

Aysultan... dedi ki...

Afiyet olsun ballarıma benim:)))
ellerine sağlık senin ve makinenin:D
bende alıcam inşallah birgün :)
miss yanaklarınızdan öpüyorum ...

ahsen58 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Tubacım ekmek makinan ve şablonun hayırlı olsun:)..
Ekmek nefis görünüyor, pamuk gibi de yumuşacık..Ellerine sağlık canım:).
Sevgiler, öpücükler...
aslı

aysesueda dedi ki...

slm tubacım makinanı güla güle kullan ekmek harika görünüyor afiyetler olsun
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

hayırlı olsun tatlımmm bloğunun yeni halide çok cici güle güle eskitt:))

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

tuba'cığım ekmek makınenı gule gule kullan.:)bende bır makıne alabılsem senın tarıften heralde baslarım.çok guzel görunuyor ellerine saglık canım sevgiler

Adsız dedi ki...

ELLERİNE EMKELRİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR
SEVGİLER

Betül Özbir dedi ki...

amanın amanın ne güzel olmuş yaw,bir ara yanlış bloğamı girdim dedim valla:))süper olmuş canım güzel yayınlar olsun inşallah):)

ekmek nefis gözüküyor terayağı sürüp yicen ohhhhhh ağzım sulandı:))ellerine sağlık

burcunokta dedi ki...

Ekmek makinanı güle güle kullan, ekmek nefis görünüyor, ellerine saglık. sevgiler.

rumma dedi ki...

Canım hayırlı cumalar, sevgilerimi bıraktım...:))

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık,sitenizin ismini sevgili susamcorekotu'nda gördüm,ziyaretinize gelmek istedim.Allah'a emanet olun,hayırlı cumalar

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri