بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

17 Haziran 2010 Perşembe

Kandil Simidi ve Bizden Haberler...

Hepinize merhaba!

Sıcaklık tüm Türkiye' de etkisini göstermeye başladı lakin Antalya' da yaşıyorsanız durum çok farklı inanın buna çünkü kuru sıcak  farklı ama  nem çok başka bi olay ...Ya Rabbi sen bizi cehennem ateşinden koru ve ıslah et...

Bu arada bizde haberlerse, kayınpederim elhamdülillah daha iyi :) Benim sağır kulak da ehh idare ediyorum işte hehe yok yok şaka ilk zamanlara göre çok çok iyi canım..daha evvel neydi öle ya Hakan sesleniyormuş bende hiçç duymuyorum uzanmışım kızımla yerde oynuyoruz sonra baktım kapıda duruyo " bişeymi dedin? - evett bişey diyorum duymuyomusun yaa??  hahah:))

Sezoş'um da çok iyi hanımefendiye bi bikini aldım elinden bırakmıyor ayağında da pilaj terliği ne zaman gidiyoruz denizeee diye deli divane evde dolanıyo cimcime büyüdükce öyle dilleniyor ki şaşkın ördek gibi bakakalıyorum laflara :) Annem ve kayınvalidemin doğur artık 2.yi ısrarları bitti küçük hanım her gördüğüne "benim kardeşim olucak biliyomusun,erkek olursa furkan kız olursa sümeyyee! " diyo :)) tamam furkan'ı biz dedik ama sümeyye'yi sadece eşimle konuşurken bu ismi beğendiğimi söylemiştim...çocuktan al haberi diye boşuna dememişler :) kayıt cihazi gibi hiçbişeyi atlamıyor cadım :)

Bu arada bizde yarın yola çıkıyoruz İnşallah :) Küçücük bi kaçamak yapıp Adrasan'a gidiyyoruz :)

Hepinizi öpüyorum, fotoğrafdaki simitleri az önce üst komşumun getirdi, yarısı bitti bilee :) Paylaşacağım tarif ise çok yakın bir arkadaşıma aittir :) Neden  böyle farklı farklı derseniz ben şimdi yolluk yanımıza pohaça filan yapıyorum simit vs. yapamadım yoğunluklan (hoş kandilde illa olmazsa olmaz tek şey DUAdır..simit değil..sağolsun güleç komşum yapmış Allah razı olsun ona sözüm yok çok tatlı,hanım bir bayan ama sadece simit, pişi yapmakla bu işler olmaz bence ne demişler ? valla güzel bişey demişlerdi ama şuan aklıma gelmedi...:))) )




Malzemeler
  • 1 paket yumuşak tereyağı(veya margarin)
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2 yemek kaşığı sirke
  • 3 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 cay bardağı sıvıyağ 
  • 2 cay kaşığı mahlep
  • aldığı kadar un (yaklaşık 4,5 , 5 su bardağı)
  • üzerini için yumurta akı ve susam
Yapılışı
  1. Tüm malzemeyi yoğurup ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp parmak küçük simit şekli verip önce yumurta akına sonra susama bulayıp önceden ısıtılmış 180C fırında üzeri kızarana kadar pişirin.

Afiyet olsun...

Allah'a emanet....

15 yorum:

SEVECEN dedi ki...

OHH GEZİN BAKALIM...SİMİTLER İÇİNDE OLSADA YESEK DİYEBİLİRİM SADECE:)KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CNM..DÜN SENİN PİRAMİT PASTADAN YAPMAYA NİYETLENDİM..AYYY HEP EKSİK MLZ EVDE SİNİR OLDUM..DAMLA ÇİKOLATMA VE CEVİZİM YOKTU..KISA ZAMANDA YAPIP BLOGTADA YAYINLICAM İNŞ....

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Gönlünüze göre bir tatil geçirmenizi diliyorum.
Sizin de kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun.
Sevgiler.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Komşunun ellerine sağlık.

Hayırlı kandiller,iyi tatiller:)

sevgi dedi ki...

Seninde kandilin mübarek olsun Tubacığım ...Dualarıda bizleride unutma işallah ..
Tatilin içinde inşallah keyfinizce huzurlu ve mutlu geçer inşallah..

lezzet&marifet dedi ki...

ellerine sağlık tubacım nefis olmuş kandil simitlerin....
kandilin mübarek olsun ...
sevgiler...

Oznur dedi ki...

ellerinize saglik bugun bende yaptim cok guzel oldu
kandiliniz mubarek olsun

Pembe Tatlar dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun...

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

KANDİLİNİZ MÜBAREK DUALARINIZ KABUL OLSUN İNŞALLAH

susamcorekotu dedi ki...

regaip gecen ve cuma günün mübarek olsun ,
iyi tatiller sevgiler

hande dedi ki...

hayırlı yolculuklar canım
simitlerde harika komşunun ellerine sağlık
tüm duaların kabul olsun
sevgiler

rumma dedi ki...

Canım herkes antalyalara tatile gider , sen hep tatildesin ne güzel..

Bu aralar uğrayamadım canım affet beni..:)

sevgiler

Lila ve Mor dedi ki...

canım bu simitleri annem yapar benim için anne kurabiyesidir kendileri :)ben de bi huy var anneme özel saydığım bazı şeyleri denemeye bile niyetlenmiyorum sanki özelliğini kaybedecekmiş gibi geliyo:) senin simitlerinde şahane görünüyor ellerine sağlık

Jibek dedi ki...

cancazım nerelerdesin arasıra bi ses ver:) tatilemi gittin, yaz rehavetindemisin bileim ama diimi :P Canımsın nerde olursan ol yeterki rahmanın himayesinde ol keyfli ol inşallah :)

mutfaktakizaman dedi ki...

canim bence burda atlanilan bisey var yada ben fransiz kaldim:))bebis geliyor dimi??

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri