بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

1 Mart 2010 Pazartesi

Çanta M!mi :)


Yalancı baharın yüzünü gösterdiği güzel Antalya'm dan hepinize merhabalar, ama bu defa kanmam.. itiraf ediyorum geçtiğimiz haftalarda kabansız dışarı çok çıktım ve ağzımın payını haddinden fazla aldım.. hala öksürük var ama çok şükür geçen haftaya göre çok iyiyim(iyiyiz) Geçmiş olsun dilekleriniz için tekrar teşekkür ediyorum :)

Sırada şu çanta mimi var..bana gelmez umarım demiştim ama güzel anne adayımız elif-ekin mutfağı mimlemiş, çantamda olanlar ise; malum Sezoş hanımın bezi, çubuk kraker, şekerlemeler,çok sevdiğim karpuzlu sakız, peçete, ıslak mendil, vişneli dudak parlatıcım, Sezoş'un annemden yürüttüğü kırmızı tarak, sayacım, cevşenim, Esma-ül Hüsna, 40 hadis, cüzdanım ve verdiğim parayı onca yıl geçmesine rağmen tamamen haketmiş emektar çantam :) Aslında bu çantayı kullanmaya baya bi ara vermiştim çünkü Sezanur doğunca şöyle kırmızı valiz gibi bir çantam vardı ama artık ihtiyaçlar azaldı ve bu orta boy çantalara geçtim :) Birde yanıma mutlaka kızım için yedek atlet, bluz vs alırdım ama çantayı boşalttığım anda çıkmadı işte ve harika bir not defterim vardı çok sevdiğim bir arkadaşım almıştı ;) en son tarif yazmak için çıkardım ve tekrar koymamışım burda:)
Neyse lafı fazla uzattım..şimdi geldi bu mimi paslayacağım sevgiliii arkadaşlarıma heheheheeee :))
evimin neşesi(ALEYNA), aysultan'ım, pembe tatlar(Aslişkom),lila ve mor( makbule), urfatutkunu(Aslıhan), mimleri çok çok seven, cevaplamak için sabırsızlandığına emin olduğum cahideninelleri(Cahide Ablam) ve yine mim olayına bayılan Papatya Prenses :))))))))))))  
Kolay gelsin hanımlar ( yanlış anlaşılmayalım teklif var, ısrar yok..asla kırıcı olmak istemem  :))

İyi haftalar diliyorum, sevgiler..

12 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ya sorma bi bayılıyorum bi bayılıyorum ayıltamıyorlar sonra:)
ben bu mimi daha nöce cevaplamıştım tatlım.

http://papatya.kizkulesi.net/2008/11/cantamda-neler-var-neler-yok-ki.html

:)

pelince dedi ki...

Dudak parlatıcısını bende çok severim,bende de çilekli var :)

tub@ dedi ki...

ah papatyam ne ara cevapladın ben nasıl kaçırdım yaa ??

öptüm seni de pelin'imi de :)

nohut oda dedi ki...

tuba sayfan çok hoş olmuş söylemişmiydim..
sevgiler

tub@ dedi ki...

söylemiş oldun canım :)

çok sağol;)

CAHİDE dedi ki...

Tuba ne yaptın?:))
Sen duymadın mı benim mim cevaplamadığımı:))
Canım okadar çok olduki cevaplara yetişemeyince artık bırakma kararı aldım.Her fırsatta beni mimlemeyin diyorum:))
Ne olur bana kızma,dört çocuklu bir annenin çantasında ne olur?
Yıllarca taşıdığım çocuk bezleri,şimdi tokalar,taraklar.Aynı senin gibiyim bende:)

Şimdi senin mimi kabul edersen kaç kişiyi küstüreceğim canım.Tuba bana kızmadın değilmi tatlım?

cansudere dedi ki...

benim cantamdada bi dolu eşya var ama çocuk malzemeleri yok:)ama vazgeçilmezim karpuzlu sakız herdaim vardır. favorım de sevgiler...

Adsız dedi ki...

selamun aleykum,

tuba ccantanda da ne kadar az sey varmis:))su sekerlerden ve cubuk krakerlerden alabilirmiyiz?:))

iyiki bu mimde ben yokum.benim antik caglardan kalma cantacimi goren korkardi:))

canim arkadasim rabbime emanet ol.hayirli gunler diliyorum.

Adsız dedi ki...

Enteresan enteresan ;)))

Karpuzlu sakizdan bende isterim:))hehe....

tub@ dedi ki...

Cahide Abla'cım sonda not düşmüştüm zaten teklif var ısrar yok diye, neden küseyim ki? Ben basit şeylere küsmem canımcım:))

Cansu Deree ve Elif'cim karpuzlu sakıztan yeterince stoklamışım merak etmeyin hepimize yeter :)

Anlayamazsın seni başka mimlere sakladım :)

Aysultan... dedi ki...

Bu mim zannediyorum ya ikinci ya da üçüncü ama ben çantamı fotolayamadım hala en kısa zamanda öğreniceksiniz neyim var neyim yok :))))

Urfa Tutkunu dedi ki...

Tubacım iş güç yoğunluk derken ancak gelebildim kusuruma bakma. Sen de bu sırada kısa bir araya çıkmışsın. Mimini en uygun zamanımda cevaplayacağım inş.

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri