بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

19 Haziran 2011 Pazar

Pratik Milföy Pizza


Yoğun bir pazar gününden hepinize merhaba :) Hoş, Beyza doğduğundan beri her günüm yoğun ama bir de evde eşim de olunca malum...hamdolsun veren Allah'a bunlar tatlı yorgunluklar :) Bizden haberler güzel, Beyza 4.ayına girdi ve öyle gülüyor ki minik kuşum çok şirin çokk :) Sezanur ise günden güne hele de dillendikce içindeki kardeş aşkı! depreştikce artık 1 dk.bile yalnız bırakamıyorum...bir çok seviyor bir gün de hiç istemiyor Beyza'yı...ve iştah durumları sıfıra indi...hiçbirşey yemiyor..a bi gün de öyle çok şey yiyor ki şaşıp kalıyorum ne yapacağımı ...Geçecek inşallah bu günlerde ne demişler su yolunu bulur...lakin tek bişey diyorum, Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun :D
Pizzalara gelinde tarifini geçenlerde blogları gezerken rastlamıştım ve Şerife Ablam'lara yapıp ikram etmiştim çok beğenildi özellikle çocuklar tarafından, ben evdeki malzememe göre bu şekilde yaptım, siz de(oktay usta gibi) eldeki ve evdeki imkanlarınıza göre tarifi değiştirebilirsiniz :)
(Aslında bugüne dair bir pizza maceram var ama mazinin derinn sayfalarına gömdük ben ve Aysultan ;)  )

Malzemeler

  • 6 adet milföy 
  • salça veya ketçap
  • domates
  • sucuk
  • peynir
  • yumurta sarısı
arzuya göre zeytin, biber, sosis, mısır, kaşar rendesi vs.ile çeşitlendirilebilir

Yapılışı
  1. Oda ısısındaki milföylerin içine bıçakla kare çizip, salçayı sürüyoruz ardından iç malzemeyi koyup, kenarlarına yumurta sarısını sürüyoruz ve önceden ısınmış 185 C fırında üzerleri kızarana kadar pişiriyoruz.
Afiyet olsun ;)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım mutlu pazarlar ellerine sağlık pizzalar süper.Minikleri ve seni öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

O kaşarlar niye erimemiş öyle, hem niye rendelemedin:P
Pek güzel görünüyor kontürü bitmeyen hanım:P Ellerine sağlık canım:)

Hayatcemresi dedi ki...

Tubacığım,
bu pizzalardan Sezanur yediyse bir kaç öğün yerine geçer :)

çok şirin olmuşlar,eline sağlık,prenseslerini ve seni öpüyorum,sevgilerimle...

hanife dedi ki...

milföyler ne güzel kabarmış eline sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

IMMM NEFİS PAZAR KAHVALTILARINA BÖYLE GÜZEL DEĞİŞİK ŞEYLER İYİ GİDİYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Prenseslerin ikisine de sağlıklı, mutlu, gülücüklerle dolu ömürler diliyorum Tubacım:).
Pizzalar çok şeker görünüyor..
Ellerine sağlık:).
Sevgiler...
aslı

Aysultan... dedi ki...

Aklıma geldikçe gülüyorum iyi ki gömdük bacım yoksa yandıydık benden söylemesi :P
Ellerine sağlık öpüyorum :)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık tubacım,ALLAH yardımcın olsun güzel kızların tatlı annesi:))))

 
designed by GeCe for only Tuba'nın Tarifleri